Mellemstore virksomheder

For mellemstore virksomheder, der har brug for ekstra hjælp til bogholderi eller regnskabsafdeling.

  • I står overfor at skulle have nyt økonomisystem, vi ved det kan være svært at håndtere alle disse ekstra opgaver som dette medfører med det faste personale
  • Bunkerne har hobet sig op – så I har brug for hjælp til at komme igennem. Det kan være tastearbejder eller afstemningsopgaver
  • Jeres bogholder eller regnskabschef er på barsel og I har brug for en stedfortræder

Vi har mange års erfaring med bogholderi og regnskab fra mange forskellige virksomheder og kan derfor løfte opgaven, at træde ind i et eksisterende bogholderi i en kortere eller længere periode og løse de opgaver der måtte være.

Møde

Vi holder et møde, hvor det bliver klarlagt hvilke opgaver I har brug for der bliver løst. På baggrund af dette aftaler vi det videre forløb.

Opgaver

Vi kan løse følgende typer af opgaver

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Lønninger
  • Afstemningsopgaver
  • Rapportering til ledelse og bestyrelse
  • Anlægskartotek
  • Oprydning i kunde- og leverandørkartoteker
  • Hjælp, rådgivning og tips samt oprydning i kartoteker i forbindelse med skrift til nyt økonomisystem
  • Optimering af processer og forretningsgange i bogholderiet
  • Ad hoc opgaver

Pris: Dette afhænger af omfanget af opgaven samt hvilke typer af opgaver I ønsker at få løst. Som udgangspunkt bliver det til timepris – så I betaler kun for de timer der bliver brugt på at få opgaven løst.

Ring og book et møde med Jette Martine Beck 27 85 55 46 eller send en mail her så bliver I kontaktet